میلینگ دندانسازی Aidite مدل CMD500

1,450,000,000 تومان

دسته: برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

توضیحات

میلینگ دندانسازی آیدایت مدل Aidite CMD-500 یک دستگاه 5 محوره Dry با قابلیت چرخش محورهای A: ±360º/ B:-120º,+30º است. این دستگاه برای تراش انواع زیرکونیا، PMMA و WAX مناسب است.

میلینگ Aidite مدل CMD500

میلینگ دندانسازی آیدایت مدل Aidite CMD-500 یک دستگاه 5 محوره Dry با قابلیت چرخش محورهای A: ±360º/ B:-120º,+30º است. این دستگاه برای تراش انواع زیرکونیا، PMMA و WAX مناسب است. سرعت بیشتر، دقت بالاتر افزایش ظرافت و کیفیت خروجی این میلینگ هستند. همچنین چرخش محور دورانی B باید بیش‌تر از 30 درجه و در بهترین حالت 120 درجه است که این میلینگ داراست. (برای تراش فول موس‌ها با جزئیات بالا، عدم ایجاد آندرکات در لبه مارجین‌ها و نشست مطلوب نمونه کار)

از دیگر ویژگی‌های میلینگ دندانپزشکی آیدایت CMD-500 می‌توان به قدرت اسپیندل 450w با سرعت 60000 دور بر دقیقه اشاره کرد. در کنار یک اسپیندل پر قدرت با سرعت بالا، برای افزایش کیفیت در خروجی، کمپانی Aidite با بهره‌مندی از یک کلمپ C شکل (C- CLAMP) و تراش کامل سطوح مختلف، باعث کاهش هدر رفت متریال نیز می‌شود. (صرفه جویی در مواد مصرفی نیز باعث کاهش هزینه‌ها نیز خواهد شد.)

کمپانی Aidite فعالیت خود را از سال 2007 در شهر Qinhuangdao چین با هدف ایجاد یک اکو سیستم یکپارچه در زمینه دندانپزشکی دیجیتال در سطح جهانی آغاز کرده است. این کمپانی در زمینه تولید انواع میلینگ ماشین ها، کوره ها، متریال مصرفی (نظیر بلوک و بلنک)، انواع فرزها و…. فعالیت می‌کند. همچنین کمپانی Aidite موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های کیفیت بین المللی نظیر: ISO-13485، CE، FDA، KFDA، HSA، PMDA، TFDA و… نیز شده است.

از دیگر ویژگی‌های دستگاه:

  • قدرت اسپیندل 450w با سرعت 60000 دور بر دقیقه
  • مجهز به نرم افزار CAM با قابلیت پشتیبانی از نرم افزارهای Hyperdent و Millbox
  • محورهای اصلی شامل Z,Y,X و محورهای دورانی شامل محورهای B,A
  • سرعت و دقت بالا

 

تجهیزات دندانپزشکی تاج الدین

آدرس سایت : http://www.MDENT.ir

کانال تلگرام: http://www.t.me/dentshop

صفحه اینستاگرام: http://www.instagram.com/tajoddin.ir

شماره هاي تماس:

 

برند

Aidite

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلینگ دندانسازی Aidite مدل CMD500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *