پرینتر سه بعدی Mighty 8K

49,500,000 تومان

دسته: برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

توضیحات

  • چاپ سه بعدی با کیفیت بالا
  • وضوح فوق العاده بالا
  • امکان دستیابی به دقت باورنکردنی و جزئیات پیچیده

پرینتر سه بعدی رزینی فروزن Phrozen Sonic Mighty 8K

پرینتر سه بعدی رزینی فروزن Phrozen Sonic Mighty 8K جدیدترین محصول شرکت فروزن با رزولوشن فوق العاده 8K و صفحه چاپ 10 اینچ می باشد. با این پرینتر سه بعدی می توان قطعات سایز بزرگ را با دقت 28 میکرون دقیق تر و واضح تر چاپ کنید. جذابیت پرینتر سه بعدی رزینی فروزن Phrozen Sonic Mighty 8K در این نکته خلاصه می شود که هر سه عامل دقت، رزولوشن و ابعاد چاپ در کنار هم بهینه شده است. همچنین کیفیت چاپ فوق العاده را به کاربران می دهد. محدودیت های از قبیل چاپ جزئیات, سطح صیقلی بدون خش و سایز چاپ کوچک را از بین برده است.

پرینتر سه بعدی رزینی Sonic Mighty 8K یک چاپگر LCD با دوام و مطمئن است. دارای محور Z دوبل با سیستم Dual Linear Rails و پلیت T شکل است که عملا حرکت صفحه چاپ پرینتر را در بالاترین استاندارد کنترل و هدایت می کند. همچنین مخزن رزین پرینتر کاملا فلزی و CNC کاری شده است که دوام و طول عمر بالایی دارد. صفحه کار پرینتر از ورژن های جدید شرکت فروزن می باشد که سطح روی کار لیزر کات شده است تا چسبندگی لایه ها افزایش پیدا کند. و تضمین چاپ با کیفیت بالاتر رود و دیگر نیازی به استفاده از سمباده و پولیش نمی باشد.

در سری جدید پرینتر های سه بعدی رزینی فروزن از جدیدترین تکنولوژی LCD/SLA استفاده شده است. که این مدل های سونیک فروزن را تبدیل به مدل های خاص و بی رقیب کرده است. جدیدترین تکنولوژی LCD مربوط به منبع نور آن می شود که از سیستم Linear Projection LED Module استفاده شده است تا درصد تابش و یکنواختی نور را بهتر کنند و چاپ بی عیب و نقص به ارمغان بیاورد. در این پرینتر سه بعدی انواع رزین UV مانند رزین ریختگری دقیق و وکسدار، رزین های مدلسازی دقیق، رزین ABS و PLA و انواع رزین های مهندسی دیگر مانند رزین دما بالا و فوق شفاف همخوانی دارد و محدودیتی در استفاده از رزین های UV ندارد.

سایر ویژگی های این دستگاه:

  • دارای فضای کافی برای ساخت مدل های کوچک و متوسط
  • عمر طولانی
  • چاپ سه بعدی با کیفیت بالا
  • وضوح فوق العاده بالا
  • امکان دستیابی به دقت باورنکردنی و جزئیات پیچیده
  • دارای محور Z دوبل با سیستم Dual Linear rails
  • دارای پلیت T شکل

 

تجهیزات دندانپزشکی تاج الدین

آدرس سایت : http://www.MDENT.ir

کانال تلگرام: http://www.t.me/dentshop

صفحه اینستاگرام: http://www.instagram.com/tajoddin.ir

شماره هاي تماس:

 

برند

Phrozen

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرینتر سه بعدی Mighty 8K”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *